Hij is leuk, want hij
19.5.2015


stuurt smsjes die niet op mijn scherm passen
zegt sorry als het een halve dag (of langer) duurt voor hij antwoordt
heeft meisjesvrienden
vertelde zijn beste vrienden (nu al) over me
kijkt voetbal
skiet
geeft themafeestjes
smst ook als ik nog niet reageerde, maar me toch alweer iets wilde vertellen
steekt kaarsjes aan als ik kom eten
houdt van drop
houdt van eten
houdt van bier
sorteert z'n bestek in de vaatwasser (mes bij mes, vork bij vork, lepel bij lepel)
smst dat hij wil FaceTimen omdat hij zoveel te vertellen heeft
neemt een dag vrij zodat hij langer bij me kan zijn
FaceTimet om z'n lavalampen te laten zien "want ze zijn zo mooi nu"
snapt mijn grapjes (meestal)
heeft spelletjes
heeft planten
heeft een heel-veel-delige encyclopedie
heeft een goede muzieksmaak
en een heel mooi uitzicht, maar dat is misschien niet zo belangrijk. Of misschien stiekem toch wel.

Beetje jammer alleen dat dat uitzicht over (bijna) een maand 837 km verderop is.

8 opmerkingen:

Elke reactie maakt mijn dag een beetje beter. Dus, dank je.
(Mailen mag ook: heimarlou@gmail.com)